28/4

VÅRDCENTRALEN i oxie så jävla dålig!

Vilken jobbig dag, jag ville till skolan men nej igår på kvällen påminer mamma mig jag ska till läkaren kl 10.. ajja. Fick ta EKG.. sånt med hjärtat någonting, känns inget men var lite skämigt att ligga där utan tröja och bh.. när dem som jobba där inte ens stängde dörren när dem skulle gå ut ?! :S Fick ta blodprov också.. först stack dem in den i vänster arm - inget blod kom så dem fick ta i höger så jag fick stick i båda armarna, GUD VAD JAG HATAR BLODPROV. Iallafall blev helt yr när jag reste mig men lyckdes gå till aya, sen gick vi hem till mig efter ett tag.. resten av dagen är helt ointressant.. mår dåligt iaf, hejdå:)


Kommentarer
Postat av: stephi

sv: endast drama drama drama :(



och btw uppdatera mera!

2010-05-08 @ 11:50:44
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: stephi

sv: ville ha med dig. men i och med att jag vet valli inte vill ut på uteställen och aya inte känner någon av dem som ska med så frågade jag inte dig :(

2010-05-21 @ 11:39:11
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0