22/4


MR BOMBASTIC

Idag vaknade jag klockan typ 7, kändes som jag hade världens svullnades ansikte plus mådde över kasst. Så bestämde mig att stanna hemma från skolan. Aya gjorde samma sak och kom till mig vid någon tid som jag inte kommer ihåg.. Vi drack iaf kaffe sen skulle vi däcka men aya var allmänt störd och jobbig men till slut blev hon tyst och vi däcka, fast vi sov bara typ 2 timmar. Vi åt mackor sen började aya göra massor med armband oh skit med pärlor jag fick från toys när vi jobbade där, haha. Och för att underhålla satt jag och sjöng gamla mobbade låtar för henne, hehe. Iaf hon gick hem för en halvtimme sen typ och jag har bara ätit korv med bröd och gjorde precis klart ett uppgift till skolan som egentligen skulle varit klar i måndag, men bättre sent än aldrig, haha. Nu ska jag gå och ta fotbad tror jag sen duschen sen så klart OC och sova!


våra fina armband som aya gjorde, på mitt står det emilia och på hennes markovic :)<3

Kommentarer
Postat av: aya

HAHAHA glömde bort helt hur allmänt störd jag blev.. Men ja, vi vet alla om hur jag blir när jag e däckig:( hahaha somnade iaf som tur är sen<3

HALLÅÅE, jag gjorde ett till armband till dig var de stod dabek, å ett alexandra till mig vf nämner du nt de?:( å blev helt lycklig när jag läste texten för trodde helt seriöst att du skulle berömma mitt FINA VACKRA MOBILSMYCKE men nejdå, den delen kom aldrig... whyyy?



i(L)u men du e lite ond ibland..

2010-04-22 @ 23:16:44
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0