21/4

HEMMA


Jag är så jävla dum, haha. Inatt när jag var på toa så glömmer jag min mobil där inne, så såklart kan jag ju inte höra larmet och försover mig.. ångest. Men det är ändå fult väder och vi skulle ha typ utegympa så det var ändå skönt, haha :) Min klass slutar om 20 min så det var inte lönt att stressa och gå till skolan.

Har precis myst med min älskling Hans och ätit frukost. Ska chilla vid datan lite sen börja städa mitt rum och min gardrob, jobbigt men lika bra och göra det idag när jag är ledig ju. Ska nog även (om jag orkar) och får fingrarna ur röven göra någon svensk uppgift jag ligger bak med.


jag(med pyjamsbyxor) och min älskling 2 veckor sen typ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0