21/4

SKÖN DAG

Städade mitt rum bara blev inte gardroben för när mamma kom hem vid ett tvinga hon mig att följa med till jägerso, haha. Hittade inte så mycket jag ville ha så som det alltid är när man går i affärer med sin mamma som betalar, men alltid när man går med vänner utan pengar så ser man 2984 plagg man vill ha.. skit störigt men köpte en tubtopp, underkläder iaf. Sen gick vi till jysk där för att vi skulle köpa gardiner till mitt rum men det fanns inga fina så fick ett nytt täcke och rosa fint påslackan, haha. Vi köpte så klart massa godis, choklad inne på coop också :$

När vi kom hem åt jag middag sen dirket efter tvingar valliballi med mig till centrum för attt panta flaskor(fyra påsar), hahah blev 52 kr så bra ändå. Vi dela på ett packe och hon tjockisen köpte chips och läsk också, på väg hem plocka jag några fina blommer till mamma sen satt vi oss på en bänk en stund.
Nu sitter jag här nyduschad och ska ner o föna håret sen göra någonting och äta, och till efterrätt blir de godis och läsk och OC, perfekt kombination, god natt :)

bild sen i sommras.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade innnnngen aning om att du börjat blogga igen hihi :)

2010-04-21 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0