20/4

Hallå, det var verkligen länge sen.. eller nu känns de som jag snackar med mig själv.. har typ 2 besökare per dag just nu.. har ju inte skrivit på typ 3-4 månader, haha. Men Iaf, känns egentligen helt onödigt och skriva om mitt händelserika (host, host) liv. Känns som det bara är fjortisar som bloggar för 10 besökare per dag. Men jag skiter egentligen i hur många jag har. Jag skriver detta för min egna skull egentligen så jag ska kunna titta tillbaka om något år och se vad jag gjorde varje dag, som min egna lilla dagbok, utan att skriva något för privat. Klart det hade varit kul med många besökare men inget måste. Inte för att dissa mig själv, men jag hade aldrig börjat läsa någon random tjejs blogg bara så, haha. Men tillbaka till verkligheten, mina gamla inlägg har kastats omkring och fattar inte hur jag ska fixa det så jag låter det vara. Vet inte om detta kommer vara det ända inlägget på länge eller om jag kommer att uppdratera som jag gjorde innan. Får se hur bloggsugen jag blir imorgon :)


Iallafall, idag har jag varit i skolan bara. Hade bara en lektion för läraren vi skulle ha PoF med är fast i london pga av vulkanaskan och glad är jag för det såklart, haha! Så hade bara multimedia där vi skulle göra någon film i flash, tråkigt. Direkt när jag kom hem så åt jag och jag var så trött, mätt och ont i huvet att jag inte ens orkade ta en eftermaten cigg!! Ni som röker vet hur viktigt den är. Sov i någon timme för skulle vara hos tandläkaren klockan tre. Hade inga hål (wiiiho) men dock några påbörjade) så måste vara noggranare men tandtråd och sånt. Såklart fick mamma följa med mig dit, jag är jätte mesig och NITTON i sommar, men har världens tandläkarskräck, pinsamt men så är det, haha.
Var precis ute och tog en, eller två cigg med valli och snacka lite och nu ska jag in o duscha.

puss

en bild på mig och valli sen helgas, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0